Rusza nabór uczestników do VIII edycji konkursu Pokaż Talent 2017! Największe talenty naszego regionu zaprezentują się na scenie w Piławie Górnej już 25 lutego 2017 r. Jeśli masz talent, nie może Cię tam zabraknąć. Pula nagród dla najlepszych już teraz przekracza 1000 zł. Sprawdź szczegóły i regulamin konkursu!
Regulamin i karty zgłoszenia na konkurs do pobrania poniżej. Termin zgłaszania uczestników upływa 22 lutego 2017. Prosimy zapoznać się z regulaminem konkursu i zapraszamy do udziału!
Karta zgłoszeniowa uczestnika konkursu PT [pdf]
Karta zgłoszeniowa uczestnika konkursu PT [doc]
Regulamin konkursu PT 2017 [pdf]
Zobaczcie występ zwyciężczyni ostatniej edycji Pokaż Talent z 2016 r.
Regulamin konkursu „Pokaż Talent” – 2017 r.
Konkurs „Pokaż Talent” ma na celu prezentację i promocję uzdolnionych lokalnych wykonawców, muzyków, tancerzy i mistrzów słowa.
1. Organizatorem Konkursu jest Miejski Ośrodek Kultury i Biblioteka w Piławie Górnej, Młodzież z Piławy Górnej.
2. Honorowy Patronat nad Konkursem objęła burmistrz Piławy Górnej Zuzanna Bielawska.
1. Konkurs odbędzie się dnia 25.02.2017 r. od godz. 14.00 w Sali Widowiskowej Miejskiego Ośrodka Kultury w Piławie Górnej, ul. Piastowska 40. Potwierdzenie przybycia
zakwalifikowanych uczestników trwa w godzinach 12.30-13.30.
2. Uczestnicy mogą prezentować się pojedynczo lub w grupach do 10 osób.
3. Czas występu nie może przekraczać 5 minut.
4. W ramach prezentacji dopuszcza się:
– grę na instrumentach*
– wykonania wokalne: z podkładem (w formacie audio, mp3 na płycie CD), a cappella,
z własnym akompaniamentem wykonywanym na żywo*
– układy taneczne
– scenki i skecze
– recytację
* Do konkursu nie będą zakwalifikowane zespoły muzyczne w tradycyjnym składzie instrumentalnym z perkusją ze względu na krótki czas prezentacji (5 minut),
co uniemożliwia instalację i właściwą obsługę technicznej zespołu w czasie regulaminowym.
5. Karty zgłoszeniowe oraz podkłady muzyczne w formacie audio, mp3, będące integralną częścią zgłoszenia należy dostarczyć na adres:
– pocztą tradycyjną: Miejski Ośrodek Kultury, ul. Piastowska 40, 58-240 Piława Górna,
– mailem: na adres dariusz.kulak@mokib.pl
– osobiście: Pokój Instruktorski Miejskiego Ośrodka Kultury i Biblioteki w Piławie Górnej,
ul. Piastowska 40, 58-240 Piława Górna
do dnia 22.02.2017 r. Po tym terminie zgłoszenia nie będą przyjmowane.
Formularz karty zgłoszenia dostępny jest na stronie www.mokib.pl
Organizator powiadamia uczestników o zakwalifikowaniu do konkursu.
6. Nie obowiązują ograniczenia wiekowe.
7. Kolejność występu poszczególnych wykonawców będzie podana w dniu imprezy.
8. Trzyosobowe Jury powołane przez Organizatora będzie oceniać ogólny wyraz artystyczny,
dobór repertuaru oraz umiejętności warsztatowe.
9. Najwyżej ocenionym wykonawcom Jury przydzieli pierwsze, drugie i trzecie miejsce.
10.Honorowy patron i jury mają możliwość przyznania wyróżnień niezależnie od siebie.
11.Publiczność przyzna jednemu wykonawcy nagrodę publiczności. Głosowanie odbędzie się po wszystkich występach na kartach do głosowania przygotowanych przez Organizatora.
Zwycięzca nagrody publiczności wystąpi podczas Dni Piławy Górnej w czerwcu 2017 r.
12.Decyzje Jury są ostateczne.
13.Osoby lub grupy, którym przydzielono pierwsze, drugie i trzecie miejsce wystąpią na XXI
Dniach Piławy Górnej 18-19 czerwca 2017 r. Uczestnicy zostaną wymienieni z imienia i nazwiska na plakatach i w materiałach promujących imprezę.
14.Jury przyzna nagrody za zajęcie pierwszego, drugiego i trzeciego miejsca. Łączna pula
pieniędzy przeznaczona na nagrody wynosi 1000 zł i może wzrosnąć. Kwoty za poszczególne
miejsca przyznaje jury.
15.W przypadku uczestnika niepełnoletniego nagrodę odbiera rodzic, opiekun lub pełnoletnia osoba wskazana przez zdobywcę nagrody.
(Prosimy uczestników pełnoletnich oraz rodziców/opiekunów uczestników niepełnoletnich o zabranie ze sobą dowodu osobistego gdyż nagrody pieniężne będą wypłacane na podstawie danych zawartych w dowodzie osobisty).
16. Informacje ogólne:
– Uczestnicy dojeżdżają na koszt własny,
– Niepełnoletni uczestnicy muszą dołączyć do formularza zgłoszenia zgodę rodzica/opiekuna na udział w konkursie, w przypadku grup i zespołów – zgodę musi dostarczyć każdy niepełnoletni członek.
– Osoby, które zajęły I miejsce w konkursie Pokaż Talent w poprzedniej edycji, nie mogą brać
udziału w konkursie w tym roku.
– Uczestnik konkursu zezwala na wykorzystanie i przetwarzanie danych zawartych w karcie
zgłoszenia.
– Sprawy nie ujęte w regulaminie rozstrzyga Organizator.
– Decyzje Organizatora oraz Jury są ostateczne i nieodwołalne.
– Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wielokrotnej rejestracji, wielokrotnego publicznego
wykonania i odtwarzania, wielokrotnej publicznej emisji radiowej i telewizyjnej prezentacji
artystycznych uczestników imprezy, bez wypłacania im honorariów.
Wszelkich informacji technicznych i organizacyjnych udziela
Miejski Ośrodek Kultury i Biblioteka
w Piławie Górnej
ul. Piastowska 40
58-240 Piława Górna
tel.: 74 83 71 596
dariusz.kulak@mokib.pl